Betaling
Gentry modtager betaling med VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK (Danske kroner) og er inkl. moms.

Gentry bruger en godkendt betalingsudbyder, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol for optimal sikkerhed. Dine informationer kan således ikke aflæses af andre (mitm-angreb).

Levering
Gentry leverer på alle hverdage. Vores leveringstider er 2-3 hverdage.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.

Gentry vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Gentry
Pilevænget 1
7800 Skive

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, bedes du sende dine bankoplysninger (registreringsnummer og kontonummer), så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag hvor ordren modtages.

Returneringsomkostninger afholdes af køber.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter anmeldelse til os, returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@gentry.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her: LINK TIL FORTRYDELSESFORMULAR

En undtagelse til ovenstående er varer bestilt og betalt i december måned: Her gives returret til og med 15. januar det efterfølgende år.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@gentry.dk